tisdag 7 maj 2013

Min dag.

Hej! :) Nu tänkte jag skriva ett inlägg. Som ni säkert märker ;)
Kom just hem från skolan, jag cyklade hem med Angie :3 Det har inte hänt så mycket speciellt i skolan den här veckan cx Idag var vår klass och plockade skräp ._. Det var tråkigt. Men vi hittade massor med skräp, och då menar jag faktiskt massor xD Vår klass hittar typ varje år mest skräp i skolan c: Efter det hade vi en timme matematik, vi repeterade :P Så det var ganska chill. xD Efter det gjorde vi morsdags kort (det är morsdag på Söndag) :) Sen efter det hade vi Engelska och jag fick tillbaks mitt Engelska prov som vi hade förra veckans Torsdag tror jag. Det gick jätte bra för mig i provet :D Har aldrig fått så bra resultat förr som jag fick i det här Engelska provet ^^ Nu ska jag gå och öva på Religion prov som vi har imorgon ._. :)

// Cassi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar