lördag 1 juni 2013

Sommarlov!!

Hejsan. Nu har Cassi och jag fått sommarlov :D Vi hade avslutning i kyrkan och sen gick Cassi och jag på ett café ;) Sen har vi just varit och simmat vid stranden men det började åska så vi cyklade hem.. Just nu åskar det fortfarande men hoppas regnet håller upp en stund för så fort Cassi ringer ska vi träffas och cykla till butiken och handla lite mys till kvällen ;) Mitt sommarlov kommer vara ganska fullt med fotboll och kompisar och stranden men ska försöka att hinna med åtminstone ett inlägg per dag ;) Kommer också åka lite utomlands i sommar, vi ska till Grekland om en vecka och sen blir det väl några små resor på fotbolls turneringar, fotbolls matcher som vi ska se och så ska Cassi och jag på Rihanna konsert ;) Har också blivit ett fan av Isac Elliot <33 Konsert biljetterna var billiga och jag skulle gärna gå <3 . Men ska gå och se om jag hittar några pengar så vi hörs ;)

//Angie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar