lördag 5 januari 2013

Hänt mycket!

Hej! Vet att jag inte skrivit ett inlägg på länge men har inte hunnit :( Men idag skriver jag ett! :) Igår fyllde jag år precis som Cassi skrev :D Då fick jag många fina presenter :) Jag hade också tre olika kalas ;D Det första var i onsdags för fotbolls laget 18 tror jag vi var det var kul! :) I torsdags var jag och Cassi till stan :) Där köpte jag fyra olika nagellack ett av dem var ett graffiti och så köpte jag lite spännen :) På kvällen kom Cassi och en annan kompis och skulle sova över det var super kul 8D Hahha! Vi kollade på film åt popcorn och godis och senare gjorde vi varma smörgåsar och gjorde varm oboy i kaffe maskinen! Mysigt! På fredagen då vi vaknade gick vi ner och åt morgonmål och då fick jag en ny kamera av mamma :DDD Den är jätte bra och har touch skärm :) Sen då Cassi och den andra kompisen farit hem for mamma och jag till stan och förde min lillebror på kalas sedan for vi och köpte slalom jacka och slalom byxor och en flis :) Vi köpte också en väska till kameran :) Sen for vi och åt till Rosso :) Jag åt pizza med franskisar och glass 8D Var proppmätt efter det :) Sen åkte vi och handlade mat sen hem och fixa för nästa kalas för släkten :) Nu idag vaknade vi tidigt och åkte iväg på fotbollsmatch vi spelade två matcher :) Sen var jag ute i skogen med hundarna och gick vi gick i en timme och 15 minuter ;) Nu är jag trött och sitter och äter godis och chillar :) Ska kanske ut på en jogging runda om jag orkar tror inte det! Får ta det imorgon istället innan träningen ;D Opps detta blev ett långt inlägg men..Hehhe :D Men har inte skrivit ett på länge så nu fick jag skriva! :D Hahha Ha det bra! :D

//Angie♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar