måndag 7 januari 2013

Måndag!

Hejj! Idag var det första dagen i skolan. Det gick väl bra :P Inga stora förändringar med schemat eller nåt annat. Bara att jag kommer att ha träslöjd nu och Cassi syslöjd (: I träslöjden ska vi göra klockor :) Man fick rita eller välja en bild från nätet till klockan. Såklart så tog jag från nätet för jag är sämst på att rita xP
Jag valde en cupcake med en jordgubbe på ;P Det var något problem med att printa ut den så båda timmarna spenderades åt att försöka få den utprintad ._. Så jag ligger lite efter nu. I syslöjden håller de på att göra armband av garn som de binder ihop. Och sedan tror jag att de ska börja virka. Ikväll ska jag på springträning med fotbollslaget :) Och sen och simma. Sedan blir det mys och på tv kommer Sveriges Mästerkock ;) Missa inte det! (iallafall jag tycker det är bra xD) allt för mig :) Hajjdåå♥

//Angie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar