lördag 2 februari 2013

Äntligen helg!

Hejsan! Har inte skrivit på länge så nu ska jag skriva ;P Igår spelade vi innebandy mot sexorna Cassi skrev redan det och det gick väldigt bra tyckte jag! Var själv målvakt ena halvleken och släppte in ett mål, jag låg på bollen och den slank under mig så det var lite otur :/ Den andra målvakten släppte också in ett mål och så var det en tjej från femman som gjorde ett mål! :D Alla kämpade riktigt hårt!
Sen då jag kom hem gick jag och lade mig på soffan var väldigt trött så jag somnade. Sedan då jag vaknade bytte jag om till fotbollskläder och åt lite soppa. Sen for jag på träning sen då jag kom hem åt jag tortilla och kollade på Gladiatorerna :) Sen gick jag och sova! ;) Nu idag ska vi städa på förmiddagen sen ska jag och handla och sen kommer en kompis hit. Det var min fredag och början av lördagen! ;) Trevlig helg!! (testade att skriva med rosa text för skojjs skull) ;P

//Angie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar