torsdag 21 februari 2013

Varit hos frisören!

Hej! Torsdagen i skolan är över, det är ju veckans jobbigaste dag i skolan vad jag tycker! :) I skolan har det inte hänt något speciellt. Efter skolan kom mamma och hämtade mig vi åkte hem och åt lite mellanmål och sen åkte vi till frissan och klippte mig :) Jag klippte bara lite topparna och pannluggen lite kortare :) Sen lockade vi det och nu har jag jätte lockigt hår :D Kom hem för ganska länge sen har suttit lite vid datorn och läst en bok. Ska nu läsa på finska orden tills imorgon :) Finns en sida på nätet som är väldigt bra att öva på :) Senare ikväll ska jag packa tills vi ska fara till lappland vi åker på lördag :) Kommer kanske inte kunna blogga då för jag har inget net till iPoden eller datorn och på min mobil går det inte att blogga :( Och Cassi ska också bort så bloggen kommer att vara lite tom... Om jag inte får låna pappas telefon att blogga med nåt inlägg per dag :) Ska sen också pröva på att göra tidnings naglar ikväll ;D får se hur det blir kommer kanske en bild om de blev lyckade! Ska nog läsa på läxor nu så hejdå! <3

//Angie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar