tisdag 12 februari 2013

Dagen! ;)

Hejsan! Varit i skolan idag som vanligt ;) Det kommer en konsert i maj som heter typ skolmusik :) Cassi och jag ska vara med där man åker med buss från skolan och är med i en konsert tror jag och spelar sin låt det är 5:orna och 6:orna som ska vara med från vår skola :) Det är ett litet band, drumline (ett trumgäng som spelar rytmer) och kören, Cassi och jag ska vara i kören :) Låten vi ska framföra heter Wild Dances av Ruslana. Kommer att bli kul ;) Annars var det inget speciellt i skolan. Har just ätit och ska nu öva på Fysik och Kemi provet. Sen ikväll ska jag fixa matsäck och packa varma kläder och skidor för imorgon ska vi på friluftsdag till en slalom backe med skolan och vi ska vara där hela dagen! :) Man får åka slalom eller skida i spåret och 1:orna och 2:orna får åka pulka. Jag ska skida i spåret med Cassi, jag kan nog åka slalom men vill heller skida med Cassi! :D Så vi har ingen "riktig" skoldag imorgon. Nu märker jag att detta börjar bli lite långt ;) Så här kommer en liten bild bara på vad jag köpte igår och vad jag gjort i slöjden de senaste veckorna :)

Inte så bra bild tyvärr men på bilden är det en hockey hjälm, en kalender, tablettask och en klocka med den muffins på som jag gjort ;) Allt för mig hejdå! ;)<3

//Angie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar