måndag 3 december 2012

1 December!

Heej! Idag är det 1 december och lilla jul :D! Har inte någon jul kalender men ska kanske köpa en ;)
Just nu sitter jag och pratar på Skype med Cassi, vi ska senare till Tropiclandia :D Det är ett ställe där man kan åka vatten rutch kanor (stavning xD) och sitta i bubbelpolar med mera :D Ska bli kul :) I skolan har vi en julkalender som vi lottar vem som blir "dagens elev" och den får en pepparkaka om  man vill kan man ta en utmaning och då kan man få 2 pepparkakor till :) Jag blev och jag skulle dansa vals med en klass kompis xD
Vi håller på att jul pynta här hemma men vi har inte tagit in någon gran ännu :D Jag har också pyntat i mitt rum på Moviestarplanet Cassi och jag spelar det om ni undrar :) Ni kan gärna gå och kolla i mitt rum jag heter Angie19 där :) Cassi heter Cassandra-4 :D Nu har jag inte så mycket mer att skriva så Hejdå! :)

//Angie

(skrev detta inlägg lördagen den 1 december men hann inte lägga upp det sorry för det :( )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar