lördag 8 december 2012

Full dag!

Heej! Idag åkte jag med tåg ner till Helsingfors
Jag och mamma har gått på stan och varit på café
vi låste in väskorna på tågstationen så jag låste också
in kameran :( Annars skulle jag fotat lite och lagt ut på bloggen
sedan när vi varit på stan kom min moster och hämtade oss så fot vi till
Ikea sedan hem till henne så fick vi träffa två av mina kusiner som är
2 och 4 år gamla jag lekte med dem vi åkte pulka och pysslade och spelade
sedan skulle hennes man på jobb så körde han oss till stan och vi checkade in
på hotellet och var på rummet en stund sedan gick vi ner och åt på hotellets restaurang
sedan satt jag i badkaret och nu äter jag godis och chillar :D
Imorgon åker vi tåg till Mess centret och kollar på hund utställningen :)
Här kommer en liten bild men det kommer up fler då jag kommer hem :)
Hejdå! <3

//Angie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar