fredag 14 december 2012

Fullt upp!

Hello! Idag är det Fredag och jag har varit hos Angie nästan hela dagen :D Vi har bakat hela tiden för Angie's lillebror har kalas imorgon så vi bakade till det ;) Det blev ganska mycket gotti gotti :) Vi bakade pizzasnurror,mokkarutor,choklad cupcakes och imorgon gör vi frostingen till cupcakesen och bakar kokosbollar :D <33 Ska till Angie imorgon på kvällen och äta gott och ha kul!
Jag kommer ha en ganska full helg!
Imorgon har jag julfest i skolan och den börjar klockan 11 tror jag :) 4 stycken i vår klass ska sjunga Gangnam style men julversion och så ska vi ha drama till.. Så ingen sovmorgon för mig imorgon :P
Sen på Söndag har min dans grupp dansuppvisning.. Så jag har ganska fulltupp! :)
Men det ska bli jätte kul! :D

Trevlig helg!
//Cassi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar