torsdag 6 december 2012

Ledigt!

Hej! Har inte skrivit ett inlägg på länge vet :( Men har haft ganska mycket!
Nu kommer ett inlägg i alla fall :D
Idag är det självständighets dag! Och Cassi och jag är lediga från skolan :D Yeeeeey!
Jag sitter fortfarande i pyamas och klockan är halv 2 på morgonen eller på eftermiddagen xD
På helgen kommer det kanske inte upp något inlägg av mig för jag ska till Helsingfors med mamma vi åker med tåg på lördag morgon och så är vi där och shoppar går på café. På söndagen far vi till Messu Keskus (mess centret) och där är det en stor hund mässa med utställningar och tävlingar :D Jag var där förra året och tävlade i en agility tunnel tävling med en av våra hundar alla började skratta för vår hund älskar tunnlar och bara sprang genom alla :D Hahahahaha Men i år så tävlar jag inte utan vi är bara där och tittar! Men kanske bloggar från mobilen där vi får se! Ha det bra! Hejdå!

//Angie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar