söndag 16 december 2012

Lat bloggare!

Hej! Sorry har varit lite dåligt med inlägg, vet :( Men vi ska försöka lägga upp fler :)
i alla fall min lillebror har just fyllt år och igår hade vi släkt kalas Cassi var också här då! Som Cassi redan skrivit bakade vi mycket, pizza snurror, cup cakes, mokkarutor, chokladbollar :D Det var kul ;)
Igår var det också julfest och på fredagen var jag på ett disko det var 2 tjejer från fotbolls laget som hade kalas tillsammans och de hade bjudit hela sin klass och fotbolls laget :D Vi var över 30 stycken ;) Det var kul! Och i torsdags var det lucia morgon i skolan :) Jo på julfesten tyckte nog alla att 5bs gangnam style var bäst alla började klappa då vi inte ens hade kommit igenom halva låten :D Och efter åt berömde alla oss för att vi skrivit låten helt själva och kommit på programmet själva också :D
Det gick också bra att sjunga fast jag hade ont i halsen (jag sjöng på uppträdandet) och sen började jag skratta då ett par pojkar skulle åka över scenen med rattkälke han som satt på rattkälken hade på sig en slalom hjälm och jacka och såg rolig ut och så körde de rakt in i ridån xD :D Det var nog allt för mig Hajjdååå!♥

//Angie♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar