söndag 3 mars 2013

Hemma! ;D

Hejsan! Nu är jag hemma också! Kom hem igår men har inte hunnit skriva ett inlägg för igår kväll hämtade vi hundarna och grillade marshmallows (stavning) så jag hann inte igår och inte idag för jag var på bio och hade träning. Men nu ska jag skriva ett! Har haft ett bra sportlov i Ylläs har skidat mycket och åkt lite snowboard :) På vägen hem stannade vi i Haparanda och shoppade lite! :) Bilder kommer! Och så åt vi där på Max de har goda hamburgare :D Vi var inne i butikerna Hööks, Någon Haglöfs butik, Rusta, Stadium, Inter sport och jag kommer inte ihåg alla men tror det var alla :D
Ja och då vi kom hem hämtade vi hundarna :) Sedan hade vi mys kväll och kollade lite på Melodifestivalen. Jag tog lite bilder på det jag köpte så här kommer de!

                                         Candy World glömde jag! Där köpte jag lösgodis som jag åt upp
                                         och lite limsa som jag också drack upp. ;) Sen köpte jag tuggummi
                                         Ahlgrens bilar :)
                                          Hittade en Pippi tröja äntligen! Från Stadium :)
                                         En Dakine väska som var på rea! Från Inter sport :)
                                         En One Direction plansh från Barnens hus :)
                                         Och en prydnads kudde och hårinpackning och hår spray från Rusta!
                                          + En liiten liten grej till Cassi ;)
 Var väl allt det jag köpte till mig själv och lite om resan :) Imorgon börjar vi skolan så får se om man orkar med det ;) xD Hejdå!

//Angie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar