torsdag 14 mars 2013

Sorry...

Hejsan! Vet att jag inte bloggat på ungefär en vecka! Men det har inte blivit av! Har tänkt att jag ska sätta mig ner och blogga många gånger denna vecka. I alla fall, i fredags somnade jag på soffan i slutet av gladiatorerna men hann skriva ett inlägg om dagen innan det. På lördagen var jag på fotbollsträning och på söndag och måndag med. På tisdag kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde var väl bara hemma ;) Igår alltså onsdag hade jag fotbollsmatch, vi åkte iväg klockan fyra på eftermiddagen och kom hem nio på kvällen. Så efter det var jag väldigt trött. Plus att jag och Cassi var på stafett karnevals uttagningar en del av skoldagen. Idag var jag på skolmusik övningar från två till tre och gick sedan hem med Cassi har nu satt mig ner framför datorn och ska nu bara vila ;) Imorgon är det fredag! :D Ska bli skönt med helg! :) Har inte så mycket mera att skriva så tar och säger hejdå nu! :)

//Angie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar