fredag 15 mars 2013

--> Träning!

Hejsan, här kommer ett litet snabbt inlägg för ska snart till träningen om ungefär 10 min ;) I alla fall idag hade Cassi och jag inga riktiga lektioner i skolan. Den första timmen byggde vi scenen inför musik caf'e. Den andra timmen flyttade vi instrument från vår klass till scenen. Den tredje timmen spelade vi på iPadarna och den fjärde testade vi ljudet och övade lite på scenen ;) Vi slutade tolv idag. Efter skolan åkte jag och mamma till gallerian och vi åt på ett caf'e sen köpte vi nya lakan till min säng och lite andra saker :) Har städat garderoben nu och bytt om till tränigskläder :) Kommer säkert ett inlägg då jag kommer hem så Hejdå! ;D

//Angie



1 kommentar:

  1. Testade att lägga in en bild från min iPod och det kom imisstag med en bild Cassi tagit sorry för det!
    //Angie

    SvaraRadera