torsdag 28 mars 2013

Lov!

Hej! Nu är det påsklov :)) Ska försöka skriva fler inlägg under lovet. Vi fick ledigt idag och är tillbaka i skolan på tisdag. Som ni ser har Cassi fixat en väldigt snygg header! med påsktema ;)
Idag har jag inte gjort någonting bara varit hemma och vilat. Igår åkte vi pulka med de andra femmorna och då våran klass :) Var kul! Och senare på kvällen var det joggning med laget och efter det for jag och simma. Jo idag hade vi kartprov på Europa Jag är jätte dålig på kartan så jag har övat ganska mycket! Men jag tror det gick bra! På lördag ska jag och Cassi och köpa godiiis!! :D :) Vet att detta inlägg blev ganska rörigt :/ Men hade mycket att berätta. Just nu kollar jag på film ska snart sova :) Är trött c: Men det kommer bli skönt med lov nu! Glad Påsk! <3

//Angie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar