torsdag 14 mars 2013

Latmasken.

Hejsan! Latmasken här! Nej men xD Jag vet att bloggen har stått tom en vecka ungefär men som Angie skrev så ska hon iallafall försöka skriva lite mera på bloggen och det ska jag också försöka! ;) Jag har inte haft tid att blogga eller så har jag inte orkat eller inte haft nåt att skriva om ;/ För det mesta är jag ju i skolan, och i skolan händer ju det inte så mycket 'roliga' saker! xD Men igår var jag med Angie på stafett karnevals uttagningar :P Det gick bra tyckte jag, fast det var första gången jag anmälde mig till uttagningarna :)
Är väldigt trött i alla muskler idag, (träningsverk) ._.
Men idag var jag också på dans träningar ;) Det gick väl helt bra men jag var lite styv med min träningsverk. Resten av kvällen ska jag bara vila och kolla på lite tv! :o :D

// Cassi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar