måndag 15 april 2013

2002 visningar!

Hej! Har inte skrivit ett inlägg på ganska länge men det är för att jag har haft annat för mig :) Jag har varit ute i det vackra vädret och njutit ;) Så har inte haft lust att skriva ett :P Men nu ska jag skriva ett litet inlägg! Det är Måndag idag och vi har en ny vecka framför oss i skolan :c Första timmen idag hade vi historia och vi fick ut våra historia prov som vi hade för.. 2 veckor sen tror jag :o Det gick bra för mig! :) Efter det hade vi modersmål och då visade vår klasslärare lite hur vi skulle spara våra Geografi forskningar på stickan ;) Vi har nämnligen börjat med ett sånt projekt i Geografin att vi ska forska om ett land, som Angie skrev. Jag forskar på Irland! Ett helt okej land att forska om, fast det inte var det landet jag skulle ha viljat forska om.. Vi lottade ut vilka som fick säga först vilket land vi skulle forska om och jag fick typ välja 4 sist. Så alla tog mina länder som jag skulle viljat forska om!
Annars har det inte varit så mycket annat speciellt.

Jag vill tacka till 2002 visningar på bloggen <3
Trodde aldrig det skulle bli så många som har kollat på den!

// Cassi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar