fredag 12 april 2013

Dålig bloggning!

Hejsan! Förlåt för att det har varit dålig bloggning (från min sida). Har haft ganska mycket att göra :) Vi säljer lotter från fotbollslaget så det ska göras, har haft lite prov och läxor och måste jonglera med bollen varje dag. Det har också varit simtävlingar det gick bra, våran klass staffettlag kom på tredje plats :)) Vi ska snart också börja forska i skolan om länder i Europa. Vi lottade i vilken ordning man skulle välja jag fick välja sist ._. Men jag fick ändå ett ganska bra land som jag varit till några gånger, Grekland. Ska dit i sommar igen :)Ikväll ska jag på fotbollsträning och sen bara ta det lugnt ;)) Imorgon ska jag till Närpes med fotbollslaget och spela match :) Vi kommer åka dit med buss och sen efter matchen kommer vi åka och äta ;)) Ha en trevlig helg!

//Angie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar