fredag 19 april 2013

Shopping with the best! :D

Hejsan! Idag är det äntligen fredag :))) Ska bli skönt med helg :D Kan berätta lite om dagen för jag har inget annat att göra ;) Först var jag ju i skolan som vanligt :) Vi fick hem en lapp om att till nästa år ska man välja mellan trä slöjd och sy slöjd, jag kommer nog välja sy slöjd jag tror Cassi också gör det :) I alla fall, efter skolan åkte jag och Cassi till centrum med buss vi hade riktigt kul! Vi åt först på Subway, sen gick vi i lite butiker sen gick vi på ett café jag åt en glass 8D xD Magnum White :) Sen gick vi i lite till butiker sen kom Cassis mamma och hämtade oss ;) Så nu är jag hemma har jobbat lite med min forskning och lyssnat på musik :) Det kommer lite bilder på vad jag köpt i stan :) (tog bilderna med iPoden inte bästa kvalitén men) ;)
                                     
                                                   Från H&M
                                                      
                                                   Från JC

                                                    Från Ninja (var såå coolt xD)

                                                  Från Seppälä 

                                                   Påsarna köpte jag ju inte men fotade dem ändå ;D
+ en liten grej till en kompis :) <3

//Angie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar