söndag 14 april 2013

Gårdagen

Hej hej! Hann inte skriva ett inlägg igår för jag steg upp vid halv åtta tiden och sen åkte jag till en fotbollsmatch med buss tillsammans med laget :) Vi förlorade dock matchen men det var kul ändå :)) Vi duschade där och sen åkte vi och åt efter det köpte vi lite godis till resan hem :) Då vi kom tillbaka åkte jag till en kompis sen direkt från henne till butiken och sälja lotter det gick ganska bra :) Sen hem och där hemma åt vi pizza 8D Sen poppade vi pop-corn och åt det till fångarna på fortet. Jag såg inte hela programmet var så trött så jag gick och sova sen. Har just ätit morgonmål ska senare på kvällen på träning :)
(om ni undrar så är det Cassi som gör våra headers, alltså bakgrunden på  bloggen jag tycker de är sjukt snygga! Hoppas ni tycker det också!)

//Angie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar