tisdag 23 april 2013

Lite om helgen och början av veckan!


                                     

Dålig rubrik


Hejsan! Har inte skrivit ett inlägg sen fredagen, förlåt för det! Men jag har varit magsjuk :s Det började natten till måndagen, okej vi ska inte gå in på det mera! Har i alla fall varit hemma från skolan igår och idag, ska nog till skolan imorgon :) På lördagen förra veckan var jag på en fotbolls turnering, vi kom tredje :) Första matchen vann vi 4-1 andra förlorade vi 1-3 och tredje vann vi 2-0 ;)
Det var jätte kul där! Vi hade en lång paus mellan två matcher så då fick vi vara i en jätte stor gympa sal! :DD Det var jätte roligt ;) Alltså vi fick göra vad vi ville där inne (förutom att förstöra allt då) ;) På söndagen hade jag träning och var med en kompis för jag hade sovit över hos henne (: På måndagen kollade jag på tv typ hela dagen för jag mådde så illa, idag har jag nästan bara gjort det, fast jag gjorde lite läxor som Cassi kom med ;) Ska som sagt till skolan imorgon så det blir en vanlig dag :D Opps blev ett långt inlägg hoppas ni orkar läsa!

Denna bild gjorde Cassi till mig för ganska länge sen om jag minns rätt! Nono är ett av mina tusen smeknamn xD
//Angie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar